Skip to content

Elevdemokrati och allas behov

september 14, 2011

Så oändligt många nyanser och olikheter som samverkarIbland blir elevdemokrati och att allas behov ska mötas så väldigt konkreta. När eleverna samarbetar på ett kraftfullt sätt för att få igenom idéer och när sen många saker runt omkring måste sättas på plats för att alla verkligen ska komma med på ett bra sätt, även de med alldeles särskilda behov. Idag är jag stolt över mina elever och hoppas att jag kan vara stolt över hur jag själv möter upp till utmaningen de skapar åt mig.

One Comment leave one →
  1. Göran Tullberg permalink
    september 15, 2011 12:57 e m

    Bra Jan! Så skall det vara!

Kommentera

