Skip to content

Vänliga frågeställningar om värdegrund

augusti 6, 2011

Jag lyfter fram ett komplement till syrliga karameller och ett inlägg Vem har sagt att det ska vara lätt fullt av eftertanke och öppenhet för många perspektiv. Vi behöver mer än syrliga karameller.

4 kommentarer leave one →
  1. augusti 7, 2011 11:03 f m

    @Frekar06, jag har försökt lägga en kommentar till ditt inlägg som är mycket läsvärt, men det verkar ha försvunnit. Är det jag som gjort något fel?

    • augusti 7, 2011 11:15 f m

      Gertie: Mitt system för kommentarer fungerar inte särskilt väl. Det gör att kommentarer inte publiceras direkt, utan att jag måste godkänna dessa först. Är på gång att byta fält för kommentarer. Det är därför din kommentar inte sågs först.

  2. augusti 7, 2011 11:10 f m

    @Frekar06 – det måste ha varit något tillfälligt fel, men nu ser jag att kommentaren är där. Åter igen tack för ett intressant inlägg.:-)

Trackbacks

  1. Den demokratiska värdegrunden – dags för eftertanke? | Frekar06 Blogg

Kommentera

